05:41 Karateusz 6 Comments


CO TO W OGÓLE JEST?!

A więc LBA jest to nagroda za dobrze prowadzonego bloga.

NA CZYM TO POLEGA?

Oto krótki opis, który rozjaśni Wam całą sytuacje.
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

DLACZEGO BIORĘ W TYM UDZIAŁ?

Po dodaniu posta "Zakochana we Francji" otrzymałam komentarz " Zostałaś nominowana do LBA". Pomyślałam sobie, że może to jakiś beznadziejny łańcuszek, Ale wiadomo kobiety ciekawe są sprawdziłam o co w tym chodzi. I tak to jest "łańcuszek", ale mający na celu nie dość, że pomoc w rozpowszechnieniu bloga, to jeszcze jest to super uznanie, kiedy otrzyma się tę nagrodę. Dlatego postanowiłam wziąć udział w tym przedsięwzięciu. 
A kto mnie nominował? 

ODPOWIEDZI NA ZADANE MI PYTANIA :) 

 1.Dlaczego  założyłaś bloga i co  ci to dało?

Decyzje podjęłam w sumie z dnia na dzień. Prowadziłam ( nadal prowadzę) kanał na YT, jednak nie mogłam się tam za bardzo rozwijać. Chodzi tutaj głównie o fotografię. Blog jest lepszą formą przekazu, jest łatwiejszy do prowadzenia, tak naprawdę w każdej chwili mogę napisać jakiegoś posta nie zastanawiając się czy mam dobre światło, czy czas nagrania jest odpowiedni, czy jestem chora czy nie.

2.Co jest  ważniejsze rodzina czy przyjaciele? Uzasadnij.

Bardzo trudne pytanie, przyznaje. I nie potrafię na nie odpowiedzieć. Bez rodziny nie bylibyśmy tutaj, gdzie jesteśmy. Nie mielibyśmy wrażenia wsparcia i miłości, które zostają nam dawane bez pragnienia czegoś w zamian. A bez przyjaciół nie miał byś wspaniałych wspomnień, które kiedyś będziesz wspominał siedząc jako staruszek w bujanym krześle i opowiadając o nich wnuczkom. 

3. . Czego ci brakuje?

Szczerze? Nie brakuje mi niczego. Mam wszystko to co do odczuwania szczęścia jest niezbędne. A mianowicie wspaniałego chłopaka, przyjaciół, zdrowie, kochającą rodzinę no i WAKACJE!! :D hehe 

4.Twoja wymarzona praca ? Dlaczego właśnie ta?

Moją wymarzoną pracą jest korepetytor języka francuskiego. A dlaczego akurat ta? To bardzo proste. Sama dla siebie jestem szefem; sama ustalam sobie godziny pracy; są z tego sporę pieniądze; mogę pracować w domu jednocześnie spędzając bardzo dużo czasu z rodziną; uwielbiam język francuski. Wydaje mi się, że tyle argumentów wystarczy. :D 

5. Na co  zwracasz uwagę poznając nowych  ludzi?

Zazwyczaj patrze na to co sobą reprezentuje. Na sposób wypowiadania się, na szacunek do odbiorcy. Na to czy jest wesoły i pogodny. Lubię ludzi otwartych i gadatliwych, ale również takich, którzy słuchają tego co druga osoba ma do powiedzenia i wymienia się wtedy swoimi spostrzeżeniami. Nie przepadam za ludźmi, którzy mało się odzywają, za tzw. "szarymi myszkami". 

6.Jak spędzasz swój wolny czas?

Różnie. Spotykam się z Mateuszem, z przyjaciółmi, śpiewam, czytam książki, oglądam filmy, chodzę na siłownie, piszę bloga, gram w siatkówkę i po prostu leże do góry brzuchem i śpię :D RELAX!! 

7.Co motywuje cię do blogowania?

Hmm... Chyba nie mam czegoś takiego jak motywacja, po prostu lubię to robić, sprawia mi to przyjemność. I jeśli można zaliczyć to do motywacji to po prostu uczucie spełnienia. 

8.Do czego masz słabość?

Jestem człowiekiem, którego bardzo łatwo można przekonać. Więc moją największą słabością jest uleganie drugiemu człowiekowi. Wystarczy, że zrobi smutną minę i od razu mam wyrzuty sumienia i zgadzam się na prośbę czy jakieś poglądy osoby z którą rozmawiam. A poza tym to chipsy. Uwielbiam je, a nie za bardzo powinnam je jeść. :D 

9.Największe marzenie z dzieciństwa?

Podróż dookoła świata!! I bycie weterynarzem. :)) 

10.Plany na wakacje?

Aktualnie jestem we Francji juz drugi tydzień, ponieważ wygrałam konkurs właśnie z językiem francuskim związany. Pod koniec lipca razem z moim chłopakiem jedziemy na 5-6 dni nad nasze Polskie morze, a w sierpniu to pewnie jakieś jednodniowe wypady do Warszawy, ponieważ razem z moim chłopakiem mamy kupony do " Horror house" i na lekcje tenisa ziemnego. Może jakiś spontaniczny wypad pod namioty, zobaczymy jeszcze. 

11. Ulubiony kolor?

Czarny ( chodź podobno nie jest zaliczany jako kolor) ; fioletowy; biały.


A KOGO JA NOMINUJE??


PYTANIA NA KTÓRE NOMINOWANE OSOBY MAJĄ ODPOWIEDZIEĆ!!

1. Ile czasu prowadzisz bloga?
2. Co skłoniło Cię do zaczęcia pisania bloga?
3. Jakie jest twoje życiowe motto?
4. Jaki gatunek literatury, bądź kina lubisz?
5. Ulubione cytaty.
6. Jakie jest Twoje spostrzeganie świata?
7. Co robisz, kiedy masz gorszy dzień?
8. Który kraj Ci się najbardziej podoba, dlaczego?
9. Jakie są Twoje plany na przyszłość?
10. Kim chciałbyś być w dzieciństwie?
11. Ile kolan ma wąż? 

You Might Also Like

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. Post powinien pojawić się niedługo :)
    Pozdrawiam.
    https://maxjestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację!
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominacje, niedługo zabieram sie za pisanie posta 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację, jestem takim amatorem, jeżeli chodzi o blogowanie,że się tym mega jaram. :D xizdx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za nominację :)
    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pytania i odpowiedzi :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń