Każdy chce zostać dzieckiem!!

14:00 Karateusz 17 Comments

Hmmm... Gry w klasy, na osiedlach, podwórkach. Dzieciństwo, każdy różnie definiuje to słowo. Dla niektórych dzieciństwo to słuchanie się rodziców, nie pozwalanie na nic, siedzienie w domu, a dla niektórych dzieciństwo, to najcudowniejszy czas, najlepsze wspomniania. 



Kiedy jesteśmy własnie w czasie podstawówki, gimnazjum to jest to najlepszy okres w naszym życiu. Czas beztroski. Naszym jedynym zmartwieniem  było to, że dostaliśmy gorszą ocenę i musimy ją poprawić. 


Zabawy, śmiech, pościerane kolana, pierwszy wolny taniec z chłopakiem, który trzyma ręce na Twoich biodrach. Pierwsze przyjaźnie, które zapamiętasz do końca życia. Pierwsze zakochanie, pierwsze łzy porażki, ale i szczęścia. Tak naprawdę, te najważniejsze chwilę, przytrafiają 
Ci się właśnie wtedy.


W tamtym czasie denerwowało Cię to, że jesteś jeszcze dzieckiem, denerwowało Cie, że nie mogłes oglądać filmów od 16+, chciałeś być już duży, bo myślałeś, że cały świat będzie padał do Twoich stóp.  


Jako dziecko zupełnie inaczej postrzegałeś świat, liczyły się dla Ciebie inne wartości niż tylko przetrwanie i pieniądzę. Marzyłeś, kreowałeś i wyidealizowałeś świat dorosłych. Jednak w rzeczywistości jest zupełnie inaczej niż by Ci się wydawało! Całe zło które nas otacza, wojny, strach, głód, nienawiść to tylko mała cząstka tego "cudownego" świata. 


Jeśli jesteś w wieku, w którym to rodzice jeszcze decydują o Twoim życiu, finansach to ciesz się! I nie narzekaj! Strasznie będziesz później doceniał to jak było kiedyś, kiedy nie musiałeś martwić się o rzeczy, które  za młodu nie przychodziły Ci do głowy. I na pewno każdy od swoich rodziców słyszał to zdanie: "Kurde, chciałbym wrócić do szkoły" to nie dziwcie im się, ponieważ problemy które my teraz mamy w porównaniu do tego co nas czeka to pikuś! Pewnie teraz czytasz ten post i myślisz sobie: "co ona pierdzieli", ale spokojnie, nie każdy musi miec takie same zdanie co ja. Ale jestem pewna, że jak będziesz mieć tyle lat co Twoi rodzice to oddałbyś wszystko, aby zostać dzieckiem! 


A Ty, jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Podziel się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach! Bardzo chciałabym poczytać jak Wy to odbieracie! Trzymajcie się!! Do następnego <3 








You Might Also Like

17 komentarzy:

  1. Ja cieszę się, że jestem dzieckiem. Choć w niektórych momentach chciałabym być dorosła to jednak cieszę się z mojego aktualnego wieku. Potrafię też narzekać, że czas płynie za szybko i za szybko dorastam. Dzieciństwo wspominam jak najlepiej. Całe dnie i wieczory poza domem, a dokładniej za blokiem haha! Wieczorne zabawy, popołudniowe pikniki i zabawy lalkami. Było genialnie :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym czasami powrócić do czasów dzieciństwa ;)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia, fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy chciałby być jak najdłużej dzieckiem. Nie musimy sie niczym przejmować, mamy czas na zabawę, przyjaciół. Gdy dorośniemy nasze życie będzie skupiało się na rodzinie i pracy :(
    http://spam2506.blogspot.com/2016/08/chciaabym-cofnac-czas-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem osobą troszkę starszą od ciebie, niedługo zaczynam studia i wcale nie chciałabym wrócić do dzieciństwa-wiadomo z wiekiem przybywa obowiązków i zmartwień, ale za to masz więcej przywilejów, np. możesz jeździć samochodem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, dzieciństwo to cudowny okres bez żadnych problemów. Teraz po części przeżywam je na nowo dzięki swojemu dziecku, ale to jednak nie to ^^
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że dalej jestem dzieckiem i na życiu chyba się nie znam to uważam, ze dzieciństwo to coś najlepszego co mnie w życiu spotkało. Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje dzieciństwo jeszcze trwa i staram się żeby było jak najlepsze żebym na stare lata miała co wspominać :D
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście od 15 roku życia jestem na swoim utrzymaniu także nie miałem okazji cieszyć się z planowania wydatków przez rodziców :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam cieszę się, że mam tyle lat ile mam. Do dzieciństwa raczej bym nie wróciła :) Wolę być dorosła, ale czasem zachowywać się jak dziecko, niż być wiecznym dzieckiem zdanym na rodziców.

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdj i też w dzieciństwie się bawiłam klasy w szkole lub na drodze jak się jedzie na wieś :D Pozdrawiam :D http://fashion-love-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i dobrze napisany post!:)
    Zapraszam do mnie daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sesja super, zgadzam się chce być dzieckiem :'( Pozdrawiam https://adusis.blogspot.com/2016/08/owocki-1-nowy-pierwszy-sezon.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas szkolny to czas najlepszy dla nas, przeżywamy w życiu chwilę, jedne z ważniejszych dla nas. Poznajemy je, mamy czas by się realizować nasze marzenia, do których często nie potrzebne są miliony
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. My bardzo cieszymy się z tego, że jesteśmy jeszcze dziećmi i możemy szaleć i przeżywać wiele przygód, co nie znaczy, że dorosłość jest złą :) Możliwość poruszania się samochodem to jest coś :D Hehe ^^ MEGA zdjęcia :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń