"[...] wszystkim tym, którzy mają dobry wzrok, a mimo to nie widzą."

07:23 Karateusz 13 Comments

Każdy z nas zastanawia się czasami, czy ktoś nas okłamuję, czy jest z nami szczery... Hmmm... Nie raz, ten ktoś mówi bardzo serio. Nie możesz poznać, czy jest to prawda. Sama chciałam dowiedzieć się, czy jest jakiś sposób, aby zobaczyć u człowieka kłamstwo. Może po jego gestach, może po tonie głosu. Aż w końcu znalazłam! Książkę, która bardzo mi pomogła w gozgryzieniu niektórych człowieków. A mowa o książce Allan'a i Barbary Pease pod tytułem: " Mowa Ciała". 


Jest to książka, dla osób, które lubią poradniki psychologiczne, bo wydaje mi się, że można do takiego garunku tę książkę porównać. Oczywiście, nie myślcie sobie, że wszystko co jest w niej napisane trzeba brać do siebie. Nie, zdecydowanie nie. Ale uwierzcie, że można dowiedzieć się z tej książki mnóstwo ciekawostek. 


Znajdziecie tutaj takie zagadnienia jak:
  • "Jak odkryć, czy ktoś jest z nami szczery?"
  • "Jak uśmiech oszukuje mózg?"
  • "Jak bogaci i znani zdradzają, że brakuje im pewności siebie?"
  • "Jak twarz zdradza prawdę?"
  • "Większość kłamców patrzy prosto w oczy."
I wiele wiele innych...


Książkę polecam osobom, które są za bardzo ufne, które nie mogą rozmoznać, czy dana osoba ma dobre zamiary wobec niej. Jest naprawdę super. I nie, nie jest to post sponsorowany, chociaż takie dobre książki mogłabym dostawać, czytac i polecać. :D Wracając, na pewno książka Wam się spodoba, jest wciągająca i ciekawa. 


Możcie tutaj znaleźć naprawdę bardzo dużo odpowiedzi na pytania, które Was nurtują. Oczywiście znajdzie się coś dla osób, które ciekawe są co podnieca kobiety oraz co podnieca mężczyzn, więc wszystko dla wszystkich. Bardzo polecam!! 



A więc teraz idź do najbliższej ksiągarni, czy do empiku poproś o książkę "Mowa Ciała", obstawiam, że obsługa na pewno będzie wiedziała o jaką książkę Ci chodzi. I wróć do domu, zaparz sobie ciepłą herbatkę, wejdź pod kocyk i napawaj się lekturą. :) 
Dziękuje, że wpadliście, do następnego Kochani <3 :* 





You Might Also Like

13 komentarzy:

  1. Mam podobną książkę - Mowa ciała kłamców. Też polecam :)

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tej książce - podobno jest przejrzysta i zrozumiała, a ja chciałabym zaznajomić się trochę z psychologią :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest bardzo przejrzysta!! Wszystko napisane wprost :)

      Usuń
  3. Ostatnio właśnie czuję się często jak pani psycholog. :D Może sięgnę po tą książkę, a nóż dowiem się kiedy ktoś kłamię. :) Pozdrawiam, hopeinsidethebody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i super książka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega książka! Naprawdę wiele można się dowiedzieć z mowy ciała. Ja chciałam kupić taką pt. Mowa ciała kłamców'', ale nic z tego nie wyszło... :C
    Pozdrawiam!
    W wolnym, czasie zapraszam do mnie: KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka musi być naprawdę mega fajna :D Chętnie bym ją przeczytała. Bardzo pomysłowe zdjęcia.
    Super blog, taki przejrzysty i łatwy do odczytu. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo uwierz mi, jest fanja. Wiadomo, nie każdemy może wpaść do gustu bo każdy ma inny, ale naprawdę bardzo dużo rozjaśnia. ;) A za zdjęcia bardzo dziekuje, starałam się :)

      Usuń
  7. Uwielbiam tego typu ksiazki a ta mnie szczegolnie zaciekawila, mam nadzieje ze znajde ja jutro w empiku

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięcze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tego typu poradniki :).Nie słyszałam o tej książce ale widząc opis,bardzo mnie zaciekawiła i kto wie może kiedyś ją kupię ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa książka, muszę ją koniecznie przeczytać. Zachęciłaś mnie do tego.

    Pozdrawiam :*

    Kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam parę książek o mowie ciała :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń