#czarnyponiedziałek

11:16 Karateusz 6 Comments

 3 października zostanie zapamiętany przez kobiety jako dzień, w którym musiały walczyć o swoje prawa i o decyzje. Oczywiście o niczym innym się teraz nie mówi tylko tematem tabu jest ABORCJA. Bardzo ale to bardzo trudny temat do poruszenia. Sama zastanawiałam się czy pisać ten post, jednak zdecydowałam, że napiszę. Głównie dlatego, aby dowiedzieć się jakie są wasze spostrzeżenia odnośnie CZARNEGO PONIEDZIAŁKU.


Nie chce tutaj poruszać tego jakie jest moje zdanie, ponieważ wywołać to może tzw. gówno burzę, jednak chciałabym zwócić uwagę jak bardzo potrafimy walczyć o swoje! Kiedy widziałam w wiadomościach, czy w internecie jak kobiety zbierały się i protestowały, kurcze to było naprawdę pięknę. Chodzi mi o to, że potrafimy postawić na swoim i pokazać władzy, że nie tak łatwo nami pomiatać i nie na wszystko się zgadzamy. 


Panie walczyły w bardzo słusznej sprawię. Nikt nie ma prawa narzucać nam co mamy robić! Jestem bardzo dumna!! Ale sami zobaczcie po zdjęciach jak to mniej więcej wszystko wyglądało. Sama żałuje, że nie mogłam brać udziału! A co do tematu samej aborcji to nie będę się wypowaidała. Każdy ma inne patrzenie na sprawę. :) 


Zostawiajcie komentarze co uważacie o czrnym poniedziałku. Czy byliście może. Jeśli tak to podzielcie się z nami swoimi odczuciami. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do następnego :* Pozdrawiam <3 nbsp="" p="">







You Might Also Like

6 komentarzy:

  1. Naszym zdaniem jest to trochę skomplikowany i trudny temat i nie bardzo umiemy o nim rozmawiać :) Mimo to super wpis! <3 Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde jestem z was dumna kobiety ,ze pokazałyście że nie tak łatwo i że mamy swoje zdanie ,nikt nie będzie nam narzucał niczego ;)
    Pozdrawiam ;)
    Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to piękne, że kobiety tak się zjednoczyły.

    OdpowiedzUsuń
  4. To okropne, że zabierają nam po części tak jakby prawa ale mimo wszystko to piękne, że tak wiele kobiet stanęło do "walki" w obronie i jestem naprawdę dumna z naszej płci:) Jeżeli masz ochotę to zapraszam do mnie chociaż u mnie to dopiero początki po dłuuuuugiej przerwie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem że religia i staroświeckość w niektórych mózgach wymagają zakazu aborcji, ale nie rozumiem jak można kazać kobietom rodzić dzieci z gwałtów lub nie pomagać kobiecie gdy ciąża jest zagrożona lub zagrożone jest życie przyszłej matki. Prawda jest taka że aborcja powinna być legalna, bo jeżeli nie będą wytwarzać się tak zwane podziemia aborcyjne. Ja sama w pracy obchodziłam czarny poniedziałek-ubrana na czarno.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi sie postawa kobiet że potrafiły się zjednoczyć :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń