Zostan soba!!

10:57 Karateusz 24 Comments

Hmm... Ludzie plotkują, gadają na Twój temat różne rzeczy, tak naprawdę nie znając całej prawdy. A obstawiam, że Ty, drogi Czytelniku przejmujesz się tym, że jesteś postrzegany w oczach tych ludzi źle. Ale czy tak naprawdę, warto się tym wszystkim przejmować? 




NO NIE SONDZE!!

Oczywiście, możesz się tym przejmować, możesz mieć nieprzespane noce, nie jeść, boisz się iść w dane miejsca, bo a nuż znajdzie się ktoś kto myśli o Tobie nie tak jak tego chcesz. Jeśli wolisz w ten sposób się bawić to proszę bardzo. 

CHYBA ŻE!!



BĘDZIESZ MIEĆ TO W DUPIE!!
Tak jak ja na przykład! 
To zdjęcie mówi chyba samo za siebie, że nie przejmuje się tym co inni mówią na mój temat.

A wracając. Jesteś jaki jesteś. Nikt za Ciebie życia nie przeżyje, a poza tym, kurde, Ty wiesz swoje i nie pozwól, żeby jakieś pomówienia i plotki zmieniły Ciebie! A każdy jest piękny w swoim rodzaju!!




Jesteś jaki jesteś, podejmujesz takie decyzja, aby to Tobie było na rękę a nie innym. Zachowujesz się tak jak Ty chcesz. No i co ja tutaj mogę napisać jeszcze? Chyba zrozumiałaś/eś ogólny przekaz tego posta! Mam tu dla Ciebie jeszcze pare fotek, które może sprawią, że jak siedzisz zamulona/y to pojawi się uśmiech na Twojej twarzy!! 



 
Do następnego MORDECZKI <3 :* 


You Might Also Like

24 komentarze:

  1. Nie warto przejmować się hejtami. Plotki prędzej czy później i tak ucichną. Osoby obrażające, plotkujące na nasz temat to po prostu niedojrzałe szczeniaki, które muszą kogoś zgnoić aby się dowartościować.
    Pozdrawiam :)
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny post!;) Już pokochałam twoje miny na zdjęciach <3
    Pozdrawiam
    http://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) jestem zdania że trzeba być sobą zawsze i wszędzie :) do samego końca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) jestem zdania że trzeba być sobą zawsze i wszędzie :) do samego końca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post!
    zapraszam do mnie, mam nadzieję że wejdziesz :*
    http://szanellaa.blogspot.com/2016/07/it-makes-me-smile.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. super post, bardzo pozytywny!! :) zdjęcia cudowne! zapraszam do siebie www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli ktoś hejtuje to znaczy że sam nie potrafi.
    Świetne zdjęcia!:) Pełne życia i energii!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby życie miało być proste, nie miałoby sensu ;)
    Świetny pomysł na posta, bo fakt faktem nie warto przejmować się hejtem, należy robić swoje i cieszyć się życiem ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz pewnie racje :) ja osobiście zawsze sie przejmuje i potem rozmyślam, taka jestem... piękny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post ! Nie warto przejmować się opinią innych Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz 100% rację. Nie warto się przejmować zdaniem innym, ważne że nam sie coś podoba. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.Zostaw po sobie ślad zawsze się odwdzięczam.
    angelikablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry post rzeczywiście często przejmujemy się opinią innych i nie robimy tego na co mamy ochotę (oczywiście w granica zdrowego rozsądku), bo boimy się zdania innych :/
    Fajne zdjęcia ;)
    Obserwuję ^_^
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, taki pozytywny! Tak trzeba być sobą, no i trzeba przejmować się jakimś opiniami innych ludzi na swój temat. Moim zdaniem jeśli o nas plotkuja to czegoś nam zazdroszczą. Świetne zdjęcia, aż się uśmiech pojawia na buzi jak się je ogląda, są takie bardzo, ale to bardzo pozytywne, energetyczne!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post, który buduje w innych wartość! To prawda- plotki miej w dupie... Po co przejmować się opinią innych? Kogo to obchodzi? Jednak wiele osób tak...
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój post mnie pozytywnie rozbawił za co ci dziękuje :D
    Masz racje że powinno się takie rzeczy ignorować :)
    Super post jak i zdjęcia :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pozytywny post wywołujący uśmiech - super :)
    Ps. sądzę* (nie sondze) :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do błędu ortograficznego to on jest zrobiony specjalnie, żeby jeszcze bardziej zwrócić uwagę na dane zdanie. :) Taki potoczny język chciałam zastosować :)

      Usuń
  17. Super post ,moje gratulacje ;3
    Sama się wczesniej zmagałam z hejtami odnośnie mojej wagi ale od kiedy ćwiczę mam to w dupie bo wiem ze ja daje z siebie wszystko a oni? Oni mogą tylko patrzeć bo ja ich opinie mam gdzieś ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha świetne motywujące zdjęcia :D super ze poruszylas ten temat, wiele osób boi się właśnie opinii innych;)
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjecie jak skaczesz!

    http://juliettecapuleti.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Post bardzo nawiązuje do tego co teraz się dzieje.
    Myślę że nie warto sie przejmować innymi :) trzymaj sie :)
    Www.szerily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Nominowałam Cię do LBA! Więcej informacji ---> http://styleofnikki.blogspot.com/2016/07/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń