EPIDEMIC!

09:21 Karateusz 7 Comments

Ktoś, kiedyś w internetach rzekł:"Początki zaw­sze są trud­ne, ale chodzi o to, żeby się nie pod­dać i mi­mo wszys­tko dążyć do ce­lu, na­wet jeśli po drodze będzie ból nie do zniesienia. "
Wytwałośc, walka, siła, czasami strasznie brakuje nam tych cech do tego aby dojść wysoko! Im tego nie zabrakło, mimo ciężkich chwil, czasem nawet chwil załamania,  kiedy ich zespół powoli ulegał autodestrukcji, nie dali się!!  Mowa oczywiście o zespole Epidemic, który właśnie nagrał swoją pierwszą płytę!!


Może coś więcej powiem o zespole, a więc zespół utworzył się w czerwcu 2015r w Bolimowie. Gatunek muzyczny który wykonuja to Metalcore. Czyli muzyka dla ludzi, którzy lubią mocne brzmienie. Liderem i całym pomysłodawcą jest Mateusz Wysota - gitara prowadząca. Inni członkowie zespołu: wokal- Łukasz Dębski; gitara rytmiczna- Mateusz Wójcik; bas- Tomasz Samulski; perkusja - Hubert Domański.


Parę tygodni temu nagrali swoją pierwszą płytę, która mam nadzieję pozwoli im podbić serca jeszcze wiekszej ilości publiki. Tutaj macie trailer ich krążka!


Płyta prezentuje się naprawdę profesjonalnie! No w końcu u Panów z zespołu profesjonalizm to ich drugie imię!! Sama miałasz zaszczyt zobaczyć płytę, przygotowałam dla Was parę zdjęć, które utwierdzom to co napisałam! Jak na pierwszą płytę jest MEGA!!







Więc nic mi już nie zostaję jak napisać, że jest to naprawdę bardzo dobry zespół! Zachęcam Was również to polajkowania ich Fanpage na facebooku https://www.facebook.com/EpidemicOfficialPoland/
Mam nadzieje, że post Wam się spodobał! Do następnego Mordeczki <3 












You Might Also Like

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i zdjęcia.
    Jak będę miała chwilę wolnego to sobie zobacze ich muzykę :)
    http://moda-ponad-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja sie ciesze ze ich "pokazalas" uwielbiam mocniejsza muzyke ktora ma dobre brzmienie <3 Hahaha dobrze ze masz "dobry gust muzyczny" okladka plyty faktycznie prezentuje sie bardzo profesjonalnie szczegolnie jesli to pierwsza plyta!
    Mam nadzieje ze osiagna bardzo duzo! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam ich wcześniej, ale cieszę się, że dzięki Tobie mogłam się dowiedzieć ;) Właśnie przesłuchałam ich kawałki i dają czadu ;) Pozdrawiam'
    http://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju bardzo fajny koncert zazdroszę bycia na nim :)
    Moja kumpela ich słucha i jeszcze bardzej Ci zazdrosci :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nich nie słyszałam :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym zespole, aczkolwiek zapowiadają się ciekawie :D. Mam nadzieję, że dużo osiągną.
    Pozdrawiam!
    :)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń