ZOSTAŁAM AU PAIR NA KORSYCE! Wieli powrót na bloga!! :)

06:56 Karateusz 2 Comments


Witajcie, dawno mnie tu nie było, co? :D Ale spokojnie, już do Was wracam :3 Wiecie, albo nie wiecie, zostałam Au Pair i właśnie jestem na pięknej Korsyce. 





Miał być vlog jak tutaj przyjeżdżam, ale mój telefon nie chce za bardzo ze mną współpracować i, kiedy montuje to obraz mi się jakoś tak mieni xD Nie wiem, jak dokładnie Wam to wytłumaczyć. Ma szczęście, że chociaż zdjęcia jako takie robi. Dlatego też postanowiłam reaktywować mojego bloga! 


Jeśli macie, jakiekolwiek pytania odnośnie programu Au Pair, odnośnie Korsyki, czy w ogóle odnośnie jakiś nowinek, to zadajcie mi pytania :) Jak dużo się ich uzbiera to nagram Q&A!! :) Na pewno możecie spodziewać się za tydzień filmiku na moim kanale, nie powiem, dokładnie jakiego, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)


Wybaczcie, że ten post jest dość krótki, ale bardziej jest on zachęcająco-informacyjny! :D 
Do zobaczenia w następnym poście Kochani, a i zapraszam Was na mojego snapa, bo tam codziennie dodaje jakieś zdjęcia, czy filmiki :) 

SNAP: kozuniaaaa








You Might Also Like

2 komentarze:

  1. WOowowowo! W takim miejscu au-pair! Mega,zazdroszcze! xoxo
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zazdroszczę, piękna Korsyka, chociaż nie wiem co to Au Pair. Udanego wyjazdu :).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń