"Nowy rok ----> Nowa ja" & moje postanowienia!!

02:42 Karateusz 8 Comments



"Nowy rok- Nowa ja" hmmm... chyba, co druga osoba, stawia sobie jakieś cele, które ma do poprawienia w następnym roku. Uważam, że to nic złego, jeśli ktoś chciałby zmienić swoje życie, zachowanie czy przyzwyczajenia! Każdy moment jest dobry, a nowy rok, może jeszcze bardziej motywuje, ponieważ symbolizuje początek czegoś nowego. Daje szansę, kolejną już, do poprawy siebie! No nie wiem, w sumie to jest moja interpretacja i każdy może interpretować to jak chce.! 



Ja nigdy nie robiłam postanowień, bo uważałam to za robienie sobie złudnych nadziei, tworzenie wyimaginowanych marzeń i celów! Jednak w tym roku moje nastawienie się zmieniło o 180 stopni! Uważam, że fajnie zrobić sobie taką listę celów i dążyć do nich! Ponieważ sprawia to, że masz motywację do tego, żeby coś w swoim życiu zmienić! Dlatego, ja, Karolina, chciałabym Wam przedstawiać 15 rzeczy,marzeń,celów, które w 2017r chcę żeby się spełniły! i za rok, również 31 stycznia, zobaczymy, czy wszystkie punkty zostały spełnione!! 



1. ZDAĆ MATURĘ!



Oj tak, w 2017 r będę podchodziła do matury! I trzymajcie kciuki, żeby mi się udało!


2. DOSTAĆ SIĘ NA WYMARZONE STUDIA! 



W sumie pkt 1 łączy się z 2, ponieważ jak nie zdam matury, to nie dostanę się na studia, ale jednak chciałabym znaleźć się na uczelni, którą sobie wymarzyłam!! A nóż się uda! hehehe


3. WYPROWADZIĆ SIĘ



Pod tym punktem, ukrywa się drugie dno, ponieważ chodzi mi tutaj o usamodzielnienie się, bardziej polegać na samej sobie, niż na rodzicach. Zobaczymy, czy dam radę, czy co weekend będę wracała do domu z płaczem, że nie chce już studiować!! :D


4. MNIEJ PYSKOWAĆ


No i z tym postanowieniem, będę musiała się bardzo pilnować, ponieważ sama zauważyłam, że w tym roku, mój poziom pyskowania zaszedł dalej niż kiedykolwiek! Dlatego od 2017 mniej pyskowania! Chyba da się zrobić!! :) 


5. CZĘŚCIEJ DZWONIĆ DO BABCI!! 

 Babciu, szykuj się na częstsze telefony!! :D 


6. DOCENIAĆ TO CO MAM!


Oj tak, trzeba doceniać bardziej, osoby które ma się przy sobie, to, że jako tako jest się zdrowym i nie wymyślać problemów, których tak naprawdę nie ma!! 


7. CHODZIĆ BARDZIEJ UŚMIECHNIĘTA! 



Hehehe, to zdjęcie, chyba samo będzie sprawiało, że będę się uśmiechać! 


8.WIĘCEJ CZYTAĆ



Po maturze, będę miała 4 miesiące wakacji, dlatego postanowiłam, nadrobić książki, które jak na razie kurzą mi się na półce! 


9. ZROBIĆ TATUAŻ!



To jest moje jedno z większych marzeń!! Zawsze chciałam mieć tatuaż i w tym roku zrobie go sobie!! Choćby nie wiem co!!  :)


10. BYĆ MNIEJ BEZPOŚREDNIA!


Oj muszę! Czasem jak coś palnę, a oczywiście dopiero później przemyśle to co powiedziałam, to wstyd trochę xd 


11. ZAPISAĆ SIĘ NA POLE DANCE

Tutaj nie dodam żadnego zdjęcia, no bo nie xd A co do tego postanowienia to zawsze chciałam spróbować! Wiele osób mówiło mi, że właśnie chodzenie na treningi z pool dance jest jeszcze lepsze niż siłka! Zobaczymy!!


12. ODWIEDZIĆ INNY KRAJ!


Jak w tym roku odwiedziłam Francję, tak w przyszłym chce zobaczyć inny kraj! Podróżowanie jest czymś nie do opisania! A że jestem jeszcze młoda, przede mną dłuugie wakacje to może uda się!! :P



13. BEZ WZGLĘDU NA WSZYSTKO REGULARNIE PROWADZIĆ BLOGA I KANAŁ NA YT!! 


Nic dodać, nic ująć!! Do pracy rodacy! :D


14. ZDROWO I REGULARNIE JEŚĆ


Mniej Maka, więcej sałaty!


15. PROWADZIĆ AKTYWNY TRYB ŻYCIA!


No chociaż do studniówki zrzucić te parę kilogramów!! :D 


Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis Wam się podobał!! 

A z racji, że dzisiaj jest sylwester, to chciałabym życzyć Wam, aby wszystkie wasze postanowienia noworoczne spełniły się i abyście mieli na tyle silną wole by je wszystkie wypełnić i pod koniec przyszłego roku powiedzieć sobie " ha, dałam radę"!! A jeśli się nie uda, to nie poddawajcie się, tylko zakładajcie sobie nowe cele!! 

Dzięki za przeczytanie! Piszcie komentarze, jakie są wasze cele na nowy rok! Papa Słodziaki!! <3 

You Might Also Like

8 komentarzy:

  1. Życzę Ci aby nowy rok przyniósł wraz ze sobą więcej:
    -wyświetleń
    -obserwujących
    -współprac
    -weny
    -pomysłów :)

    Marysia z https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie pieknie ale "aktywny tryb zycia" to nie tylko ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko taki przykład :) Wiadomo pod każdym z tych postanowień są małe inne cele, jednak napisałam tak ogólnie o co chodzi :)

      Usuń
  3. Fajne postanowienia, trzymam kciuki! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne postanowienia noworoczne, mam nadzieje ze sie spełnia,powodzenia z maturą.
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj chyba mamy wiele wspólnego:) życzę ci zrealizowania wszystkich postanowień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci abyś osiągneła wszystkie cele. Mam nadzieję, że wszystko będzie super.Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń