Wizyta w Radio Young Stars!!!!!

07:34 Karateusz 5 Comments


Jak do tej pory 09.12.2016r był moim najlepszym dniem w życiu, pod względem mojej "kariery" muzycznej!! Miałam tę przyjemność i zaszczyt zaśpiewać w Radio Young Stars w audycji, którą prowadzi Piotr Baranowski  i Małgorzata Pawłowska, która nazywa się "Łowca Talentów". A jak się stało, że się tam znalazłam? Czytaj dalej :* 


Któregoś pięknego dnia, postanowiłam, że wyślę nagranie do Radio YS, oczywiście myśląc, że nikt mi nie odpiszę. I pierwsze moje zaskoczenie było, kiedy następnego dnia dostaje wiadomość, iż podoba się radio moje nagranie i żebym, zgłosiła się do programy "Łowca Talentów". Stwierdziłam czemu nie. Jednak były problemy...



Nie dość, że dowiedziałam się, dwa dni przed zakończeniem wysyłania zgłoszeń to jeszcze musiałam nagrać piosenkę Justina Biebera. Okej, Biebera jeszcze bym przebolała, bo niektóre jego piosenki są nawet okej, ale myślę, kurde kiedy ja to nagram xD Był środek tygodnia, milion klasówek, próbne matury, a ja muszę to nagrać. Ale stwierdziłam, że jak nie spróbuje to mogę później żałować. No to szybko napisałam do mojego przyjaciela, następnego dnia nagraliśmy, Mati jakoś skleił te moje wypociny i w ostatniego dnia mogłam wysłać Radio link do mojego coveru!



 07.12.2016r dostałam super e-maila w którym dowiedziałam się, że jestem na pierwszym miejscu rezerwowym i jeśli, ktoś zdecyduję się, że jednak nie weźmie udziału wtedy automatycznie ja mogę jechać. Następnego dnia rano, patrzę i widzę wiadomość, że się zakwalifikowałam i jadę do Poznania!! Rodzice oczywiście zgodzili się abym pojechała, nawet sami mnie zawieźli. I właśnie trochę szczęściem, trochę talentem znalazłam się w Radio Young Stars.!! 


A jak tam było? Oczywiście cudownie, poznałam wspaniałych ludzi, atmosfera była kozacka. Niby znaliśmy się tylko ponad dwie godziny, a czułam jak bym znała ich ze 100 lat! Rozśpiewaliśmy się, pogadaliśmy, dowiedzieliśmy się czegoś o sobie i o równej 18:00 zaczęła się audycja. Oczywiście każdy się stresował, żeby dobrze wypaść, na szczęście wszystkim wyszło super z czego bardzo się cieszę!



Wchodziliśmy pojedynczo, na początku był krótki wywiad, następnie śpiewaliśmy i na samym końcu Piotr oceniał nasze występy! Chyba najgorsza trema była po występie kiedy czekało się na to co powie prowadzący, ponieważ jest to mężczyzna, który mówi to co myśli, co mi się bardzo podobało, ponieważ, jak dla mnie szczerość jest najważniejsza! Kiedy wszyscy już zaśpiewali, wtedy wchodziliśmy wszyscy do studia (a nie dodałam, że była nas siódemka), i dowiedzieliśmy się, kto wygrał. Były dwa pierwsze miejsca, zajęła je Patrycja oraz Szymon! Jeśli to czytacie, to jeszcze raz bardzo Wam gratuluje i życzę dalszych sukcesów, trzymam za Was bardzo mocno kciuki!! <3


Mimo, że nie udało mi się wygrać to była to wspaniała przygoda! Dzięki Wam, za przeczytanie tego postu! Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do następnego <3 !! :* 


You Might Also Like

5 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! Jeju.. zazdroszczę! Czasem trzeba uwierzy, że się uda i się to spełni! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale ci zazdroszczę! Ja również uwielbiam śpiewać i mam w planach w przyszłości pojsc do the voice. Ale może najpierw zgłoszę się do takiego radia. Z tego co widzę jest bardzo tam ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super :* gratulacje :) polecam stronkę ising.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ale super :D
    Ja byłam kiedyś RMF FM ale to było bardzo dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow zazdroszczę! Wizyta w radiu, zawsze mnie ciekawiło jak to jest ^_^. Rozwijaj swój talent, życzę dalszych sukcesów :)).
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń