Śpiewam!

05:06 Karateusz 6 Comments

Przyszedł grudzień!! Nareszcie!! Ale luzik to nie będzie post świąteczny, jeszcze! :D Dzisiaj mam dla Was post o mnie. Dzięki niemu możecie mnie jeszcze bardziej poznać, ale też przez ten post chciałabym, abyście i Wy pielęgnowali swoje pasje. A więc, śpiewam! To znaczy staram się. :D 


A więc śpiewam sobie odkąd dobrze nauczyłam się mówić, lubię to, sprawia mi to przyjemność. Śpiewanie dla mnie jest tez pewną formą odstresowania się. Każdy ma różne sposoby, mnie najbardziej relaksuje właśnie wycie mordy! :D Wiadomość śpiewam raz lepiej, raz gorzej, ale jednak mimo wszystko nie poddaje się i próbuje!! 



Mikrofon, który widzicie na zdjęciach jest pożyczony od mojego przyjaciela, ale na święta jest plan, abym dostała/kupiła sobie swój własny, wymarzony!! Mam w planach również w rogu pokoju zrobić sobie takie mini studio, ale to zobaczycie jak już będę ogarniała. Obstawiam, że pewnie zrobię vloga więc zapraszam na mój kanał!!



Nie raz ludzie się mnie pytają po co śpiewam, po co nagrywam, no ale jak to po co? Dla własnej satysfakcji!! Każdy ma jakieś inne sposoby spełniania, moim jest właśnie śpiewanie. 
Chociaż jak mówiłam na początku jeszcze wiele rzeczy muszę się nauczyć i dużo brakuje do perfekcji w moim śpiewaniu! Ale grunt to ćwiczyć!! :)



Chcę Was zachęcić żebyście spełniali marzenia! Żebyście zawsze dążyli do postawionego sobie celu i nigdy się nie poddawali!! Wierzę w was i Wy również w siebie uwierzcie!! :) Nie ważne co mówią inny!! 



Kochanie zapraszam Was na mój kanał, ponieważ parę dni temu nagrałam cover!! :) Zachęcam Was do subskrybowania oraz zostawiania łapek w górę!! :) Mam nadzieję, że post Wam się podobał!! <3




You Might Also Like

6 komentarzy:

  1. Jej świetnie,) cieszę się że spełniasz swoje marzenia;* czekam na więcej coverow ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczny głos życzę wielu sukcesów :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz taka sama pasję co ja. Uwielbiam śpiewać poprostu to kocham i nie wyobrażam bez tego sobie życia. Chciałabym rozwijać się w tym kierunku. Modlę się żeby moje oceny były nadal takie dobre jak są dotychczas ponieważ mama mi powiedziała że jak na półrocze będę miała dobre oceny to mnie zapiszę na zajęcia wokalne❤ Marzę o tym!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna pasja :) bardzo fajnie, że dążysz do swoich celów i rozwijasz sie w tym kierunku. Nie każdy ma tyle w sobie chęci by dążyć do rozwijania swoich zainteresowań. Jestes cudowna i życzę Ci jak najlepiej! Żebyś miała swoje małe studio w pokoju, a potem zeby to sie rozwinęło na większą skalę :) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo cieszy mnie, że ludzie chcą rozwijać swoje pasje! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Grunt to pozytywne nastawienie, a marzenia się po to by je spełniać i dążyć do nich- także walcz o swoje, skoro bardzo Ci na tym zależy, a spiewanie sprawia Ci radość, bo najważniejsze robić w życiu, to, co się kochana :)
    Trzymam kciuki :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń