Co ludzie powiedzą?!

06:00 Karateusz 8 Comments

Taaaa... Właśnie, po tytule chyba domyślacie się, co chce Wam dzisiaj powiedzieć? Ostatnio mama do mnie "No ale córcia co ludzie powiedzą..". Szczerze, mam to w dupie!! I powiem Wam jeszcze, że osobiście przeraża mnie takie myślenie! Nikt za Ciebie życia nie przeżyje, a przez właśnie podejść tego typu, możesz dużo w życiu nie zrobić, czy nie osiągnąć.



Słuchasz metalu, disco polo, Justina Biebera, ubierasz się tak a nie inaczej? Rób to co Cię uszczęśliwia, zachowuj się tak jak TY uważasz, a nie inni! Każdy człowiek jest inny i jak to mówi przysłowie "Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził". Więc jeśli masz podejście jak większość naszych rodziców to gratuluje! Najprawdopodobniej zostaniesz Panią/ Panem Księgową(ym), co niedziele grzecznie chodził do kościoła, bo przecież TAK WYPADA!! 



No i oczywiście nie zapomnijmy o tym, żeby zawsze ładnie i przyzwoicie wyglądać, a no i nie zapomnijmy o tym, aby nasze dzieci w przyszłości dobrze wykształcić na jakiegoś lekarza albo prawnika najlepiej, bo za 20 lat Pani Krysia z czwartego piętra może potrzebować pomocy, a wiadomo plus u Pani Krysi to plus w Twojej karierze społecznej!! 


Jak mówiłam na początku, rób to co kochasz, co CIEBIE uszczęśliwia. Twoje szczęście jest najważniejsze, nie zwracaj uwagi na to jak ludzie będą Cię postrzegać. Pamiętaj, że Ci odpowiedni zawsze przy Tobie zostaną, choćby się waliło i paliło!! Oczywiście, nie wmawiaj sobie też, że nie dasz rady, bo KTOŚ powiedział, że to głupota albo, że inni próbowali i im się nie udało! Spróbuj i sprawdź! :) 


Życzę Ci, abyś nigdy w życiu nie pomyślał "kurde, mogłem to zrobić, ale nie zrobiłem". Moim zdaniem to najgorsza myśl na stare lata jakie mogą przyjść człowiekowi do głowy! Rób co uważasz! Nikt Ci nie może zabronić spełniać jakiś swoich głupkowatych marzeń. Wiadomo nie można robić rzeczy, przez które możesz trafić do pierdla! :D Ale chyba wiesz o co mi chodzi no nie? :) 


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał!! :) Trzymacie się i do następnego Kochani :* <3





You Might Also Like

8 komentarzy:

  1. Dokładnie najbardziej żałuję się tego czego się nie zrobiło się a nie to co zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu mega to wszystko napisałaś. Ja oglądam Zuzannę Borucką i też jestem hejtowany, słucham Demi Lovato równiez. Ale od teraz mam to w dupie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze powiedziane. Gdybym przejmował się tym co ludzie powiedzą, to m.in. musiałbym zamknąć mój serwis (http://www.krajoznawcy.pl). A tak mam to gdzieś co inni myślą (bo bym zwariował) i robię swoje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post oraz śliczne zdjęcia :*!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tym. Standarodwy tekst zawsze " Co ludzie powiedzą", ale tak jak napisałaś nik za nas życia nie przeżyje

    http://ms-mess.blogspot.com/2016/11/swiateczne-paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post:)
    Pozdrawiam :)
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wpis, a treść ważna :)
    Podobają mi się Twoje zdjęcia! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń