Nie oceniaj książki po okładce! | Koncert Michała Szpaka

10:41 Karateusz 0 Comments


Dostać bilet za darmolka i go nie wykorzystać?? Śmieszna sprawa! A więc, dostałam od mamy takowy bilet na koncert Michała Szpaka, na początku nie byłam przekonana. Powiedziałam mojemu Mateuszowi no i stwierdziliśmy, że kurde, czemu nie :) W sumie nic nie tracimy, a może nam się spodoba. No i powiem Wam jedno. Ale to czekaj, zaraz musisz czytać dalej!! Skroluj :D 





 



JAk wspominałam poszliśmy z małym zapałem, ale weszliśmy, sala wyglądała jak typowa sala kinowa. No i weszła gwiazda na scenę. Oczywiście ubrany w jego stylu (miał świecące buty, które strasznie utkwiły mi w pamięci), no ale to nie jest najważniejsze. MOŻE W KOŃCU NAPISAŁABYŚ JAK ON ŚPIEWA?! Dobrze, dobrze, już piszę.



Zaśpiewał pierwszą piosenkę, drugą, myślę sobie no okej, spoko śpiewa, jestem pod wrażeniem no ale szału nie ma dupy nie urywa, że tak się wyrażę. Aż w końcu zaśpiewał jedną piosenkę, jakąś tam ze swojej płyty i powiem Wam, że mieć taką skale i takie wibratto, no to trzeba być serio kozakiem.






Naprawdę jestem pełna podziwu. Przypuszczam, że każdy ma coś do powiedzenia na temat jego ubioru, czy zachowania, ale dla mnie liczy się najbardziej muzyka. To za co tak naprawdę dostaję hajsy. Gdzieś czytałam, że Szpak śpiewa z plejbeku dlatego tak mega mu wychodzi, bzdura, na tym koncercie 8 listopada, przygrywali mu tylko i wyłącznie dwaj muzycy.




No super. Koncert nie trwał za długo bo zaledwie 40 minut, ale było warto. I taki apel do Was, nie sugerujcie się tym co słyszynie na temat danej gwiazdy czy celebryty w telewizji. Zwracajcie uwagę na to jaki zawód on wykonuje, a nie to w co jest ubrany czy jest gejem czy nie, Jeśli jest piosenkarzem zwracaj uwagę na to jak śpiewa, jak jest dziennikarzem zwracaj uwagę na to w jaki sposób przeprowadza wywiady itp. Czaisz o co mi chodzi??





Bo sama właśnie w tym przypadku przejechałam się. Ponieważ Michał jest jaki jest, wygląda tak a nie inaczej, ale śpiewać, śpiewa super!! I to jest najważniejsze. :) 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał!! Nagrałam pierwsze vloga na kanał na YT!! Wchodźcie, zostawiajcie łapki w górę no i oczywiście subskrybujcie mój kanał :* Do następnego, papapapa <3 



You Might Also Like

0 komentarze: